علل روشن نشدن تلویزیون های سامسونگ

تعمیر تلویزیون در پرند
سپتامبر 28, 2020
نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در پردیس
دسامبر 17, 2020

علل روشن نشدن تلویزیون های سامسونگ

مقدمه

به طور کلی  یکی از مواردی که ممکن است منجر به نیاز به تعمیرات تلویزیون سامسونگ شود، روشن نشدن آن است. روشن نشدن تلویزیون سامسونگ میتواند علل بیرونی و یا درونی در بر داشته باشد. علل بیرونی ناشی از نوسانات برق می باشد که این میتواند از طریق آسیب به برد پاور در روال عادی کار تلویزیون اختلال ایجاد کند. این در حالیست که عوامل درونی  عمئتا با فرسودگی قطعاتی مانند مین برد در ارتباط است که این موضوع در سری های اف (F) و ای اس (ES) میتواند به گونه ای متفاوت ظاهر شود.

بررسی ایراد روشن نشدن تلویزیون در انواع سری سامسونگ

به عنوان نمونه، در سری اف (F) ایراد در مین برد میتواند منجر به روشن و خاموش شدن تلویزیون شود که پس از چند روز تلویزیون پس از حالت استندبای دیگر روشن نمیشود. اما به جز برد اصلی، در این سری از تلویزیون های سامسونگ، امکان آسیب دیدگی برد پاور نیز وجود دارد. این مساله در سری های ای اس (ES) نیز وجود دارد اما با توجه به اینکه تحهزیات از نوع SMD هستند، جهت تعویض به دستگاههای خاص احتیاج دارد که به کارگاه منتقل میشوند.

علاوه بر مواردی که ذکر شد کابل HDMI نیز میتواند یکی از علل روشن نشدن تلویزیون باشد که برای ارزیابی علت خرابی تلویزیون میتوانید با استفاده از ریموت (کنترل) تلویزیون را روشن و خاموش کنید. اگر چراغ ال ای دی و یا تلویویزون روشن میشود اما همچنان تصویر وجود ندارد، با راه اندازی مجدد امکان اصلاح آن وجود دارد. اما میتوانید این کار را نیز با دکمه پاور تلویزیون نیز امتحان کنید چراکه ممکن است ریموت(کنترل) دچار ایراد شده باشد. اما اگر با فشردن دکمه پاور نیز روشن نشد، میتوانید به مدت چند دقیقه دوشاخه را از برق بکشید چراکه ممکن است وقتی آن را مجددا به برق وصل میکنید مشکل بر طرف شده باشد.

اما اگر در هیچ شرایطی تلویزیون روشن نشود شما میتوانید با تماس با شماره ۰۹۱۹۳۰۵۶۴۰۴ تماس و یا به شماره ۰۹۱۲۷۳۸۴۰۸۵ در واتساپ پیام ارسال نمایید تا در اسرع وقت تلویوزیون شما توسط کارشناسان شرکت تعمیرات تلویزیون فدک بررسی شود.  در صورتی که تلویزیون قابلیت تعمیر در محل داشته باشد، در همان زمان توسط کارشناس انجام میشود اما در صورت نیاز به خروج از محل، برای آن فاکتور و ضمانت کتبی تعمیر دستگاه صادر میشود که پس از بهره گیری از تجهیزات کارگاهی به محل شما بازگزدادنده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *