تعمیر تلویزیون، ال ای دی، ال سی دی  سامسونگ در منزل

تعمیر تلویزیون سامسونگ در انقلاب
دسامبر 24, 2020
تعمیر ال سی دی سامسونگ  در منزل
ژانویه 20, 2021

تعمیر تلویزیون، ال ای دی، ال سی دی  سامسونگ در منزل

تعمیر تلویزیون، ال ای دی، ال سی دی  سامسونگ در منزل

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

تلویزیون در سال ۱۸۶۲ توسط جیوانی کازلی داشمند ایتالیایی اختراع شد در آن هنگام تلویزیون ها فقط  خطوط و نقوش و غکس های تصویر برداری شده را نشان میدادند امروزه با پیشرفته تکنولوژی شاهد این هستیم که انواع تلویزیون ها ی ال ای دیو ال سی دی و پلاسما در طرح ها و مدل های مختلف توسط برندهای مختلف و جهانی تولید میشوند و حتی قادر به وصل شدن به اینترنت و پخش تصاویر سه بعدی دارند.امروزه اکثر خانه ها حداقل دارای یک دستگاه تلویزیون هستند و افراد ساعت های زیادی در طول روز را به تماشای برنامه های متنوع آن اختصاص میدهند. اما همچنان این دستگاه ها نیز ممکن است دچار خرابی ها و مشکلاتی شوند که نیاز به تعمیرکاران و تکنسین های متخصص و مجرب داردند.در این مقاله چند مورد از این مشکلات و روش های تعمیر کردن آنها بیان میشود.

خرابی های رایج تلویزیون

تلویزیون های پلاسما ال سی دی و ال ای دی که یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ها دربازار میباشند.اما ممکن است به علت هایی مثل ضربه خوردن .قطع و وصل شدن برق وخرابی های قطعات اصلی و یا هر دلیل دیگری دچار مشکل شود که در ادامه به چند تا از مهم ترین و متداول ترین آنها اشاره میشود.

خاموش شدن تلویزیون

آگاهی اوقات ممکن از دستگاه به صورت ناگهانی  خاموش شود وحتی دیگر روشن نشود .در ادامه علت های آن برای شما بیان میشود.

فلش مموری ویروسی : تلویزیون های امروزی اکثرا قابلیت این را دارند که فلش مموری ها و کابل های مختلف به آن ها وصل شوند گاهی این فلش مموری ها ممکن است ویروسی باشد و هنگامی که آن را به دستگاه وصل میکنید تلویزیون ناگهان خاموش شوند.

خرابی آی سی برد پاور

یکی دیگر از این علت ها ممکن از خرابی آی سی برد پاور باشد. برد پاور قطعه ای است که تبدیل ولتاژ های الکتریکی را بر عهده دارد.معمولا در این هنگام این قطعه و سایر خازن های اطراف آن نیز باید تعویض شود.میتوانید برای بر طرف کردن این مشکل به تعمیرکاران متخصص و یا نمایندگی های رسمی در منزل تماس بگیرید تا به صورت حرفه ای به شما کمک کنند.

استفاده از کابل hdmiنامرغوب

Hdmi یک سیم رابط است که معنی آن رابط چند رسانه ایی با کیفیت بالاست و وظیفه ی آن انتقال صدا و تصویر با کیفیت بالا به تلویزیون است . برای مثال شما میتوانید لپ تاپ های شخصی خود را با استفاده از این کابل به دستگاه تلویزیون وصل کنید و نمایشگر لپ تاپ را به راحتی بر روی تلویزیون مشاهده کنید. کابل های hdmi  ممکن است به دلایلی مثل نوسان برق هنگام اتصال و یا غیر استاندارد بودن به تلویزیون شما آسیب وارد کنند. سعی کنید  حد المکان از کابل های استاندارد و اصلی تلویزیون خودتان استفاده کنید.

نوسانات برق : تلویزیون های جدید امروز که شامل ال سی دی ها و ال ای دی ها و دستگاهای پلاسما هستند معمولا با ولتاژ های بسیار کمی کار میکنند و همین امر ممکن است باعث شود به هنگام نوسانات برق دستگاه شما خاموش شود توصیه میشود برای اتصال تلویزیون به برق از اتصالات چند راهی استفاده کنید.

خرابی مین برد و یا فرسودگی قطعات مین برد : مین برد یکی از اصلی ترین قطعات هر تلویزیونی است که وظیفه ی کنترل کردن دستگاه را بر عهده دارد و مانند اصلی ترین عضو های بدن انسان است که خراب شدن آن موجب مشکلات فراوانی میشوند.گاهی نیز بر اثر استفاده زیاد و ساعات طولانی روشن بودن تلویزیون در روزممکن است قطعات مین برد را فرسوده کند. و همه اینها دلایلی است برای خاموش شدن ناگهانی تلویزیون.که شما میتوانید با تماس گرفتن با نمایندگی های رسمی درمنزل علت را پیدا کنید و با کم ترین هزینه مشکلات را برطرف کنید.

آب خوردگی

تعمیرکاران و تکنسین های مجرب بعد از سال ها تجربه در زمینه تعمیرات یکی از بیشترین مشکلاتی که همیشه بیان میکنند آب خوردگی تلویزیون هاست که حتی گاهی اوقات منجر به این می شود که تلویزیون دیگر روشن نشود. آب خوردگی ها خیلی اوقات به علت ریختن آب بر روی دستگاه است اما علت های دیگری نیز دارد که کمتر به آنها توجه شه است مثل اینکه تلویزیون در مکانی قرار دارد که رطوبت بسیاری دارد و این رطوبت داخل فضای داخلی دستگاه می شود یا هنگام تمیز کردن تلویزیون شیشه شور را با فاصله بسیار کمی از تلویزیون  اسپری میکنند باعث داخل شدن آب به داخل دستگاه می شود.

هنگاهی که این اتفاق رخ میدهد معمولا ممکن است خطوط سیاه و سفید روی تلویزیون نمایان شود.هم چینین ممکن است روشنایی در بخش های تلویزیون به صورت متفاوت ظهور کند.در ادامه مقاله راه حل های از بین بردن این مشکل بیان می شود .

اگر در هنگام آب خوردگی تلویزیون خاموش باشد امکان دارد که خرابی که به وجود میاید کمتر باشد برای رفع این مشکل باید فلت های دستگاه تعمیر یا در صورتی خرابی بیش از حد به صورت کامل تعویض گردنند.بهتر است برای حل این مشکل با نمایندگی های تخصصی منزل تناس بگیرید و از تکنسین های محرب کمک بخواهید تا این مشکل را در اصرع وقت حل کنند.

 

تاریک و روشن شدن تصویر از بالا

بسیاری از از افرادی که با نمایندگی های تخصصی ما تماس  میگیرند از مشکل تاریک و روشن شدن تصویر تلویزیون شکایت دارند. این خرابی  به ها این صورت است که ممکن است قسمتی از تصویر دیده نشود . و علت این خرابی ها ممکن است از به طور معمول اختلال در پنل دستگاه باشد.پنل ها جزوی از مهم ترین قطعه ها است و از گران ترین قطعه هاست که ممکن است خراب شدن آن هزینه زیادی برای شما داشته باشد.به علت حساس بودن این کار پیشنهاد میشود با تعمیرکاران مجرب و حرفه ایی در منزل تماس گرفته شود.

ماندن تصویر روی لوگو در تلویزیون  زمانی که این مشکل به وجود می آید،. زمانی که سیستم عامل دستگاه خود را به روز رسانی نکنید، ممکن است این اتفاق بیافتد.راه های مختلفی وجود دارد که شما میتوانید این مشکل را حل کنید مثل اینکه میتوانید دستگاه را از برق بکشید و بعد از گذشته چند دقیقه دوباره آن را به برق وصل نمایید و روشن کنید یا اگر دسترسی به منوی اصلی دارید از طریق کنترل وارد منو شده و گزینه ریست را بزنید تا تلویزیون ریست و از نو روشن شود اما اگر با هیچکدام از روش های زیر مشکل ماندن لوگو بر روی تصویر حل نشد با نمایندگی های رسمی و تعمیرگاه های ما در تهرات تماس حاصل فرمایید تا تکنسین ها مجموعه بتوانند شما را راهنمایی کنند.

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در منزل

تعمیرگاه تخصصی فدک در منزل با به همراه داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای و متخصص میتواند تعمیر تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان انجام دهد. این کار علاوه بر صرفه جویی وقت و هزینه شما باعث میشود تلویزیون شما به بهترین نحو تعمیر شود. این تعمیرات تحت نظر اتحادیه و با ارايه ضمانت کیفی برای شما عزیزان انجام می شود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *