تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ بدون گارانتی

تعمیر تلویزیون در میدان حر
تعمیر تلویزیون بدون گارانتی سامسونگ
فوریه 13, 2021
تعمیر تلویزیون در میدان حر
تعمیر فوری تلویزیون در میدان حر
مارس 4, 2021

تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ بدون گارانتی

تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ بدون گارانتی

تعمیر تلویزیون در تهران

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

تعمیرات و رفع اختلالات ایجاد شده در انواع تلویزیون و برد دستگاه‌ها اگرچه ادعای بسیاری از مراکز فعال در سطح هر شهر می باشد اما با توجه به پیشرفت ساخت و تولید جدید تلویزیون ها در انواع برند ها ، آنالیز و تعمیرات انجام شده لازم هست به دست کارشناسان و متخصصین کاربلد سپرده شود، که ضمن آشنایی و تسلط کامل با پیشرفته ‌ترین تکنولوژی‌ و تجهیزات به روز دنیا،  به دانش فنی مورد نیاز آن نیز تسلط کافی داشته باشند. تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ بدون گارانتی

در نتیجه عدم توجه به این مسئله و مراجعه به مراکز غیرمجاز جهتِ انجامِ تعمیرات انواع تلویزیون و برد ، منجر به آن خواهد شد که بسیاری از دستگاه ‌ها پس از تعمیر در مرکز غیرمجاز، هیچ‌گاه کیفیت اولیه خود به را به دست نیاورند یا حتی گاهی با خرابی بیش از پیش، امکان بهبود و تعمیر آن‌ها برای همیشه از بین برود و باعث شود هزینه بیشتری نیز برای شما به وجود به بار آورد.

تلویزیون یکی از لوازم ثابت و ضروری درهر منزل به حساب می آید. امروزه در هر خانه ای می توان به راحتی حداقل یک  دستگاه تلویزیون یافت به نحوی که تلویزیون را می توان جزئی جدا نشدنی از اوقات فراغت و سرگرمی تمام اعضای خانواده محسوب نمود که از کار افتادن یا خرابی آن نیز می تواند بسیار کسالت آور و ناراحت کننده شود.

تلویزیون ها ی ال ای دی و ال سی دی و پلاسما در طرح ها و مدل های مختلف توسط برندهای مختلف و جهانی تولید و در بازار های  مختلفی عرضه می شوند ،که اصولا شامل همه ی این امکانات نیز می شوند. گاهی اوقات در مقابل این امکانات و پیشرفت ها دستگاه دچار خرابی ها و مشکلاتی می شود که نیازمند به تعمیرکاران و تکنسین های متخصص و مجرب  می گردد. درادامه این مقاله چند مورد از این مشکلات و روش های تعمیر کردن آن ها را  با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

خرابی های رایج تلویزیون

امروزه کیفیت تلویزیون ها روز به روز در حال افزایش می باشد که کیفیت آن در مقایسه با گذشته پیشرفت چشمگیری و بالایی داشته است. یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ها امروز دربازارها، تلویزیون های پلاسما ال سی دی و ال ای دی دی هستند که ممکن است  به علت هایی مثل ضربه خوردن، قطع و وصل شدن برق وخرابی های قطعات اصلی و یا هر دلیل دیگری دچار ایراداتی گردد که در ادامه به چند نمونه از مهم ترین و متداول ترین آنها اشاره خواهیم نمود.

 

 

آب خوردگی

امروزه آب خوردگی تلویزیون یکی از پر تکرار ترین مشکلاتی که همیشه تعمیرکاران و تکنسین های مجرب بعد از سال ها تجربه در زمینه تعمیرات بسیار پر تکرار به حساب می آورند. گاهی نیز باعث به خاموش شدن و هرگز روشن نشدن تلویزیون نیز می گردد. آب خوردگی ها خیلی اوقات به علت ریختن آب بر روی دستگاه است اما علت های دیگری نیز وجود دارد که کمتر به آنها توجه گردیده است. مثل اینکه تلویزیون در محیطی می باشد که در آن محیط رطوبت بسیاری  موجود باشد و این رطوبت داخل فضای داخلی دستگاه می گردد یا هنگام تمیز کردن تلویزیون شیشه شور را با فاصله بسیارکمی از تلویزیون اسپری می کنند و باعث داخل شدن آب به داخل دستگاه می شود.

در صورت آبخوردگی پنل (چه کم و زیاد) توصیه می گردد هر چه سریع‌تر دستگاه را خاموش کنید و با کارشناسان تعمیر تلویزیون تماس برقرار نمایید.

 

نشانه های آب خوردگی:

تشکیل خطوط رنگی عمودی در صفحه تلویزیون از اولین نشانه های آب خوردگی می باشد که نشانه ای از تخریب اتصالات پنل است .قطعی کامل تصویر نیز نشانه ای از تخریب برد tcon و برد و یا حتی در صورت آب خوردگی زیاد تخریب برد main  هم باشد که درصورت سپردن به افراد بی تخصص قطعا ممکن است هزینه های بیشتری نیز بسازد.

 

تعمیرات بک لایت تلویزیون

بک لایت تلویزیون همان لامپ های ال ای دی پشت صفحه هست که می توان گفت مصرفی ترین قطعه ی استفاده شده در تلویزیون به حساب می آید و نوع و شکل آن در هر مدل از هر برند متفاوت است. مثلا در یک مدل با مدل دیگر از دستگاه کاملا تفاوت بالایی دارد و نمی توان از دیگر بک لایت ها به جای بک لایت مختص هر سری استفاده کرد. تعمیر بک لایت تلویزیون نیاز به تخصص بالا ونیازمند تجربه ی بالایی است،چرا که در صورت نبود تخصص و تجربه قطعا پنل دستگاه آسیب جدی  خواهد دید و با بلند کردن پنل منجر به شکستگی خواهد گشت .

 

تعمیر فلت تلویزیون

از جمله ایرادات خرابی فلت تلویزیون است که همزمان با آبخوردگی تلویزیون اتفاق می افتد. به عبارتی دیگر یکی از خرابی‌های پیش آمده در صورت آبخوردگی تلویزیون، همین خرابی فلت‌های تلویزیون نیز خواهد بود که در زیر قاب و سطح جلوئی تلویزیون قرار می گیرد. تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ بدون گارانتی

با ورود مایعات به این بخش از دستگاه (که در نقش یک ماده رسانا ظاهر می گردند) پین های فلت های انتقال دهندۀ اطلاعات تصویر، که در زیر قاب و سطح جلوئی تلویزیون قرار دارند، دچار اتصالی می گردند و عملکرد این بخش را دچار اختلال می کنند.

در صورتی که خرابی پیش آمده در فلت‌های تلویزیون به همین میزان باقی بماند، تعمیر تلویزیون  با ترمیم برد آدرس و فلت های آبخورده امکان‌پذیر خواهد شد. در غیراینصورت، یعنی در صورتی که خرابی پیش آمده به بخش‌های دیگر سرایت خواهد نمود و منجر به خرابی خود فلت های، خطوط ارتباطی فلت های و آی سی پردازنده گردد، که در این صورت تعمیر فلت تلویزیون دیگر امکان‌پذیر نخواهد بود و تنها راه باقی مانده تعویض فلت های پنل تلویزیون LED و LCD  خواهد بود.

 

سیاه شدن یک طرف صفحه تلویزیون :

خراب شدن و سوختن پیکسل ها سوختگی و خرابی پنل تلویزیون یا خرابی بک لایت ها از جمله علت های خرابی در تلوزیون ها هستند. علت این مشکل خرابی در یکی اجزای اصلی تلویزیون اتفاق خواهد بود که  لازم است در صورت خرابی حتما با نمایندگی ها و تکنسین های مجرب در تهران تماس برقرار نمایید تا در صدد حل مشکل آن قرار بگیرند. تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ بدون گارانتی

 

تصویر از قسمت بالا تاریک و روشن می شود:

با توجه به پیشرفت تکنولوژی  و رشد هر روز آن و استفاده از آن در ساخت وسایل الکترونیکی، سعی شده تا محصولات کارآمدتری در اختیار کاربران قرار گیرد. در همین راستا شرکت های سازنده تلویزیون ها نیز در تلاش هستند تا با ساخت مدل های جدید، مشکلات و اختلالات دستگاه های پیشین را برطرف نماید.

علیرغم تلاش های فراوان شرکت های سازنده، همچنان عیب و ایراداتی در تلویزیون ها مشاهده می شود، به عنوان یکی از این مشکلات می توان به تاریک و روشن شدن تصویر از قسمت بالای آن اشاره کرد.

علت تاریک و روشن شدن تصویر از قسمت بالای آن:

یکی از رایج ترین مسئله و مشکلاتی که اکثرکاربران تلویزیون و تعمیرکاران با تجربه با آن رو به رو می گردند. در اولین مرحله باید این ایراد به درستی عیب یابی گردد. به طور معمول اختلال در پنل دستگاه موجب این مشکل می گردد.

پنل یک قطعه بسیار حساس در تلویزیون هست که معمولا گران ترین بخش در این دستگاه هاست. خرابی پنل به عنوان یک مسئله رایج در میان تعمیرکاران به شمار می آید. اگر آسیب وارده به این قطعه جدی باشد، قادر به تعمیر آن نخواهید شد و باید آن را تعویض کنید. در آسیب های جزیی پنل نیز، نیاز است تا با تخصص و دقت بالایی این عمل صورت گیرد. تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ بدون گارانتی

 

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

امروزه ارائه سرویس های فنی و مناسب یکی از نیاز های افراد در شهر ها به شمار می آید. با این حال کیفیت خدمات و ارائه سرویس به موقع و با کیفیت بسیار اهمیت بالایی دارد.

تعمیرگاه تخصصی فدک در تهران با همراه داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای و متخصص  می تواند تعمیر تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان به صورت حرفه ای و منصفانه ترین هزینه انجام دهد و مشکل را رفع نماید . این کار علاوه بر صرفه جویی وقت و هزینه شما می تواند تلویزیون شما  را به بهترین نحو تعمیر کند. این تعمیرات تحت نظر اتحادیه و با ارائه ضمانت کیفی برای شما عزیزان انجام می گردد. متخصصین ما سعی دارند تا با ارائه به وقت و منظم علاوه بر برطرف کردن مشکل شما عزیزان لذت ویژه ای از سرویس دهی و خدمات را برای شما دوستان فراهم کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *