تعمیر ال سی دی سامسونگ  در منزل

تعمیر تلویزیون، ال ای دی، ال سی دی  سامسونگ در منزل
ژانویه 16, 2021
تعمیر تلویزیون سامسونگ در پاکدشت
فوریه 2, 2021

تعمیر ال سی دی سامسونگ  در منزل

تعمیر ال سی دی سامسونگ  در منزل

اهمیت تعمیرات ال سی دی سامسونگ  در زندگی روزمره

تلویزیون  در سال ۱۸۶۲ توسط جیوانی کازلی داشمند ایتالیایی اختراع گشت. امروزه با پیشرفت تلویزیون  ها شامل امکانات بسیار زیادی گشته اند که می توان به بهترین رنگ بندی ها و کیفیت ،امکان نمایش سه بعدی، اتصال به ورودی های دیگر مثل کامپیوتر ها ولپ تاپ و خیلی از امکانات دیگر اشاره نمود. امروزه در هر خانه ای می توان حداقل یک ال سی دی سامسونگ  پیدا کرد به طوری که ال سی دی سامسونگ  را می توان جزئی جدایی ناپذیر از اوقات فراغت و سرگرمی تمام اعضای خانواده معرفی نمود. از کار افتادن  یا خرابی آن می تواند بسیار کسالت آور و ناراحت کننده باشد.

از جمله ال سی دی سامسونگ  ها ی ال ای دی و ال سی دی و پلاسما در طرح ها و مدل های مختلف توسط برندهای مختلف و جهانی تولید می شوند که  مشمول همه ی  این امکانات  می شوند. در مقابل این امکانات و پیشرفت ها ممکن است دستگاه دچار خرابی ها و مشکلاتی شوند که نیاز به تعمیرکاران و تکنسین های متخصص و مجرب گردد .در  ادامه این مقاله چند مورد از این مشکلات و روش های تعمیر کردن آن ها را آموزش خواهیم داد.

خرابی های رایج ال سی دی سامسونگ

امروزه کیفیت ال سی دی سامسونگ  ها بسیار بهتر از گذشته شده است . یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ها دربازارهای امروز ال سی دی سامسونگ  های پلاسما ال سی دی و ال ای دی دی هستند که ممکن است به علت هایی مثل ضربه خوردن، قطع و وصل شدن برق وخرابی های قطعات اصلی و یا هر دلیل دیگری دچار مشکل گردند که در ادامه به چند نمونه از مهم ترین و متداول ترین آنها اشاره  خواهیم کرد.

 

 

آب خوردگی

یکی از پر تکرار ترین مشکلاتی که همیشه تعمیرکاران و تکنسین های مجرب بعد از سال ها تجربه در زمینه تعمیرات بیان می کنند آب خوردگی ال سی دی سامسونگ  ها هستند که گاهی نیز منجر به خاموش شدن و هرگز روشن نشدن ال سی دی سامسونگ   نیز خواهد شد. آب خوردگی ها خیلی اوقات به علت ریختن آب بر روی دستگاه می باشد اما علت های دیگری نیز هستند که کمتر به آنها توجه شده است مثل اینکه ال سی دی سامسونگ  در محیطی می باشد که در آن محیط رطوبت بسیاری  وجود دارد و این رطوبت داخل فضای داخلی دستگاه می گردد یا هنگام تمیز کردن ال سی دی سامسونگ  شیشه شور را با فاصله بسیار کمی از ال سی دی سامسونگ   اسپری می نمایند و باعث داخل شدن آب به داخل دستگاه می شود.

معمولا احتمال می رود زمانی که این اتفاق رخ می دهد خطوط سیاه و سفید روی ال سی دی سامسونگ  نمایان گردد .حتی ممکن است روشنایی در بخش های ال سی دی سامسونگ  به صورت متفاوت به نمایش دربیاید. در ادامه مقاله راه حل های برای از بین بردن این مشکل گفته خواهد شد.

تعمیرات بک لایت ال سی دی سامسونگ

بک لایت ال سی دی سامسونگ  همان لامپ های ال ای دی پشت صفحه می باشد که میتوان گفت مصرفی ترین قطعه ی استفاده شده در ال سی دی سامسونگ  است و نوع و شکل آن در هر مدل از هر برند متفاوت است مثلا در یک مدل با مدل دیگر از ال سی دی سامسونگ   کاملا متفاوت است و نمیتوان از دیگر بک لایت ها به جای بک لایت مختص هر سری استفاده نمود . تعمیر بک لایت ال سی دی سامسونگ  نیاز به تخصص بالا ونیازمند تجربه ی زیاد می باشد زیرا در صورت نبود تخصص و تجربه قطعا پنل دستگاه آسیب خواهد دید و با بلند کردن پنل موجب شکستگی خواهد گشت .

 

تعمیر فلت ال سی دی سامسونگ

خرابی فلت ال سی دی سامسونگ  از آن دست ایراداتی است که همزمان با آبخوردگی ال سی دی سامسونگ  اتفاق خواهد افتاد. به عبارتی دیگر یکی از خرابی‌های پیش آمده در صورت آبخوردگی ال سی دی سامسونگ ، همین خرابی فلت‌های ال سی دی سامسونگ  است که در زیر قاب و سطح جلوئی ال سی دی سامسونگ  قرار دارند.

با ورود مایعات به این بخش از دستگاه (که در نقش یک ماده رسانا ظاهر می گردند) پین های فلت‌های‌های انتقال دهندۀ اطلاعات تصویر، که در زیر قاب و سطح جلوئی ال سی دی سامسونگ  قرار دارند، دچار اتصالی می‌شوند و عملکرد این بخش را دچار اختلال می‌سازند.

در صورتی که خرابی پیش آمده در فلت‌های ال سی دی سامسونگ  به همین میزان باقی بماند، تعمیر ال سی دی سامسونگ  ال جی با ترمیم برد آدرس و فلت های آبخورده امکان‌پذیر خواهد بود. در غیراینصورت، یعنی در صورتی که خرابی پیش آمده به بخش‌های دیگر سرایت کرده باشد و منجر به خرابی خود فلت های، خطوط ارتباطی فلت های و آی سی پردازنده شود، تعمیر فلت ال سی دی سامسونگ  دیگر امکان‌پذیر نیست و تنها راه باقی مانده تعویض فلت های پنل ال سی دی سامسونگ  LED و LCD است.

 

ماندن تصویر روی لوگو در ال سی دی سامسونگ  

وقتی که سیستم عامل دستگاه خود را به روز رسانی نکنید، ممکن است این اتفاق رخ دهد. راه های مختلفی وجود دارد که شما میتوانید این مشکل را حل کنید.

ابتدا شما باید دستگاه را از برق جدا نموده و بعد از گذشتن چند دقیقه دوباره آن را به برق وصل نمایید و سپس روشن کنید .

راه حل دوم : استفاده از گزینه ریست توسط کنترل ال سی دی سامسونگ  است. اگر دسترسی به منوی اصلی دارید از طریق کنترل وارد منو شده و گزینه ریست را انتخاب نمایید تا ال سی دی سامسونگ  ریست و از نو بارگزاری گردد.

راه حل بعدی را می توان قطع برق دانست به این صورت که  ال سی دی سامسونگ  را از برق بکشید دکمه پاور آن را به مدت ۱۰ ثانیه نگهدارید و سپس ال سی دی سامسونگ   را به برق بزنید و روشن نمایید تا این مشکل برای شما حل شود.

اما اگر با هیچکدام از روش های زیر مشکل ماندن لوگو بر روی تصویر حل نگردید با نمایندگی های رسمی و تعمیرگاه های ما در منزل  تماس برقرار نموده تا تکنسین ها مجموعه بتوانند راهنمایی  های لازم را به شما برسانند وبا تخصص خود به راحتی  مشکل شما را حل نمایند.

سیاه شدن یک طرف صفحه ال سی دی سامسونگ  :

ممکن است  مشکلاتی از جمله خراب شدن و سوختن پیکسل ها، سوختگی و خرابی پنل ال سی دی سامسونگ  یا خرابی بک لایت ها از دلایل این مشکل دانست.  چون این مشکل به علت خرابی در یکی اجزای اصلی ال سی دی سامسونگ  رخ می دهد لازم است در صورت خرابی حتما با نمایندگی ها و تکنسین های مجرب در منزل  تماس برقرار حاصل نمایید.

دو عدد شدن تصاویر در ال سی دی سامسونگ  :

این مشکل از برد تیکان خواهد بود.  کار اصلی تیکان پردازش نهایی سیگنال تصویر و زمانبندی صحیح بخش های مختلف و انتقال به برد آدرس و صفحه نمایش ال سی دی سامسونگ  است. از علت های مشکل برد تیکان ایجاد خطوط عمودی و افقی و تیره شدن تصویر و دو عدد شدن تصاویر هست. برای حل این مشکل خرابی یا تعمیر و تعویض قطعه تیکان می توانید با تکنسین های مجرب در منزل  تماس برقرار نمایید.

به وجود آمدن خطوط عمودی و افقی بر روی صفحه ال سی دی سامسونگ  :

یکی از مهم ترین قطعات در ال سی دی سامسونگ  مین برد یا برد اصلی ال سی دی سامسونگ  می باشد .وظیفه این قطعه کنترل دیگر قطعات دستگاه می باشد که خرابی مین برد میتواند باعث به وجود آمدن این خطوط  بر روی ال سی دی سامسونگ  شما گردد. هم چنین فرسودگی برخی از قطعات مین برد میتواند باعث این مشکل شود. عموماً این مشکل از خراب شدن مین برد یا خراب شدن قطعات آن رخ  می دهد. از  وظایف  مین برد به کنترل و هماهنگی قطعات و سیستم ال سی دی سامسونگ  می توان اشاره نمود که  از اصلی ترین قطعات ال سی دی سامسونگ  می باشد که حکم مغز را برای دستگاه تلویزوین دارد. به دلیل حساس بودن این قطعه و جلوگیری از وارد کردن هزینه های بیشتر توسط افراد غیر حرفه ای  بهتر است با تعمیرکاران مجرب و نمایندگی های رسمی در منزل  تماس بگیرید تا بدون پیش آمدن مشکل و با کمترین هزینه این مشکل را رفع گردد.

خرابی لامپ های تصویر:

از کار افتادن لامپ های تصویر می تواند موجب قطع و وصل شدن تصویر و از بین رفتن تصویر گردد چرا که تصویر لامپ ها نقش مهمی دارند.آنها به صفحه نمایشگر روشنایی می دهند.از دلایل مهم خرابی لامپ ها  می توان به این مورد اشاره کرد که ال سی دی سامسونگ  ساعات طولانی بدون استراحت روشن بماند ،چون گرما و حرارت زیادی تولید می کند و به لامپ که جز قطعات حساس دستگاه می باشد آسیب وارد می کند. همچنین می توانید برای تعویض لامپ تصویر با تعمیرکاران با سابقه در منزل  تماس برقرار نموده تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و به راحتی این قطعه را تعویض نمایید.

خدمات تعمیرگاه تخصصی ال سی دی سامسونگ  فدک در منزل

تعمیرگاه تخصصی فدک در منزل  با به همراه داشتن کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای و متخصص  همواره می تواند تعمیر ال سی دی سامسونگ  های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان  به صورت حرفه ای و منصفانه ترین هزینه انجام دهد . این کار علاوه بر صرفه جویی وقت و هزینه شما می تواند ال سی دی سامسونگ  شما  را به بهترین نحو تعمیر شود. این تعمیرات تحت نظر اتحادیه و با ارائه ضمانت کیفی برای شما عزیزان انجام می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *