تعمیر تلویزیون بدون گارانتی سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ در پاکدشت
فوریه 2, 2021
تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ بدون گارانتی
تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ بدون گارانتی
فوریه 21, 2021

تعمیر تلویزیون بدون گارانتی سامسونگ

تعمیر تلویزیون در میدان حر

تعمیر تلویزیون در در تهران

اهمیت تعمیرات تلویزیون در زندگی روزمره

دوستداران فیلم و سریال و فوتبال به خوبی از ارزش بالای تلویزیون و صفحه‌ی نمایش مطلع هستند. از لذت بخش ترین قسمت های برنامه ‌های تلویزیونی دیدن در تلویزیون در ابعاد باکیفیت و بزرگ می باشد که لذت ‌بخش و حس سینما را به بیننده منتقل می نماید. امروزه برندهای زیادی در سراسر دنیا از انواع تلویزیون براساس دانش و  فناوری روز تولید می شوند و در بازار ها عرضه می شوندکه اتصال به گجت‌های از موارد امکانات در آن هاست. تلویزیون‌های جدید را می‌توان به‌راحتی از طریق کابل، بلوتوث و اپلیکیشن‌های گوناگون به گوشی‌های تلفن همراه اتصال داد و از مشاهده کردن فیلم‌های مورد علاقه لذت کافی را برد.

از ویژگی های تلویزیون‌های امروزی می توان به  امکانات و ویژگی‌های شاخص و منحصر به فرد آن ها اشاره نمود  که فراتر از یک نمایشگر می باشند و به کمک آن‌ها می‌توان لحظات خوش و باکیفیتی را ایجاد کرد. برخی از آن‌ها دارای صفحات تخت و بری دارای صفحات نمایش خمیده هستند.

یکی از اولین مواردی که در مواجهه تلویزیون مورد توجه قرار دارد،کیفیت تصویر خروجی آن هست. امروزه با توجه به قیمت بالای دستگاه و هزینه بالای تعویض قطعات آن و حتی سخت یافتن برخی از قطعه ها، مشخصاً که تعمیر تلویزیون بدون داشتن اطلاعات کافی کاری خارج از منطق خواهد بود،چرا که  در صورت سپردن دستگاه به مراکز غیر مجاز احتمال اینکه شما را درگیر هزینه ای گزاف و یا حتی تعویض کل دستگاه نماید وجود خواهد داشت.

از دیگر ایرادات بعد از خرابی ، پیدا کردن تعمیرکار مجرب تلویزیون و اعتماد کردن به آن ها است. بعضی تعمیرکاران تلویزیون به سیستم و ساختار تلویزیون های جدید و اسمارت آشنایی کافی را ندارند یا حتی هر گونه برندی را تعمیر می کنند، بدون آنکه حتی با ساختار تلویزیون های آن برند آشنایی کافی و کاملی داشته باشند.

مرکز فدک تهران از کادری با تعمیرکاران مجرب و مسلط به انواع برندهای تلویزیون تشکیل شده را به شما معرفی می نماییم. این مرکز به عنوان مرکزی مجاز به تعمیر تلویزیون در تهران معرفی شده تا آسودگی خیال مشتریان را فراهم کنند که در  ضمن  راحتی نیز بتوانند تعمیر تلویزیون خود را به دست افراد متخصص آن برند بسپارند.

امروزه می توان در هر خانه ای حداقل یک تلویزیون را مشاهده کرد. افراد ساعت های زیادی در طول روز را به مشاهده ی برنامه های متنوع درآن اختصاص می دهند، اما در مقابل این رشد و تکنولوژی گاهی احتمال دارد دستگاه دچار خرابی ها و مشکلاتی شود که نیاز به تعمیرکاران و تکنسین های متخصص و مجرب خواهد داشت. در ادامه چند مورد از این مشکلات و روش های تعمیر کردن آنها بیان خواهیم کرد.

خرابی های رایج تلویزیون

تلویزیون هایی از جمله پلاسما ال سی دی و ال ای دی که یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ها دربازار امروزی است، اما با این وصف به دلیل هایی مثل ضربه خوردن ،قطع و وصل شدن برق وخرابی های قطعات اصلی و یا هر دلیل دیگری دچار مشکل می شود که در ادامه به چند مورد از مهم ترین آن ها اشاره می نماییم.

تعمیر مشکل صدای تلویزیون

از مشکلات شایع خرابی می توان به قطعی صدا اشاره کرد.ابتدا برای حل مشکل قطعی صدا باید از ساده ترین علت های آن شروع به بررسی نمود. دلایلی که شاید به ظاهر حائز اهمیت نمی باشند اما در واقعیت باعث قطع شدن صدا و در برخی موارد ورود آسیب های جدی به دستگاه گردند. یکی از مشکلات مهمی وجود صدای خش خش مانند از تلویزیون که علت ان خرابی بلندگو ها خواهد بود.از دیگر دلایل آن نیز می توان به خرابی آنتن تلویزیون نیز اشاره نمود.

گاهی ممکن است دلیل ساده ای مثل شل شدن کابل صدا علت قطع شدن آن  شود که در ابتدا باید تمام سیم ها را یک به یک بررسی کرد یا حتی نیاز هست یکبار خارج نموده و سپس فیش مربوطه را مجدد متصل کنید.

به این ترتیب اینگونه خاطر شما  بابت شل بودن سیم و کابل ها راحت می شود. مطمئن شوید که کابل HDML  و صدا به درستی در جای مربوطه خود متصل باشند. ضمناً به خاطر داشته باشید موقع بررسی سیم ها احتمال برق گرفتگی نیز وجود دارد .

استفاده از کابل hdmiنامرغوب:

Hdmi یک سیم رابط است که معنی آن رابط چند رسانه ایی با کیفیت مناسب و بالا می باشد که داده مورد نظر را با صدا و تصویر کیفیت بالا به تلویزیون انتقال می دهد. به عنوان نمونه می توانید لپ تاپ های شخصی خود را با استفاده از این کابل به دستگاه تلویزیون متصل کنید و نمایشگر لپ تاپ را به راحتی بر روی تلویزیون به تصویر ببرید و مشاهده نمایید. گاهی دلایلی از جمله نوسانات برقی هنگام اتصال یا غیر استاندارد بودن کابل ها ممکن می باشد این کابل ها به تلویزیون شما آسیب جدی وارد کنند. سعی داشته باشید از کابل های استاندارد و اصلی تلویزیون خودتان استفاده کنید و از احتمالات ممکن نیز پیشگیری کنید.

خرابی مین برد و یا فرسودگی قطعات مین برد :

مین برد از اصلی ترین قطعات هر تلویزیون به شمار می اید که نقش آن ها در تلویزیون کنترل کردن دستگاه شما است که نقش مهمی مانند یکی از اصلی ترین عضو های بدن انسان دارد که در صورت خراب شدن آن موجب مشکلات فراوانی می شود.گاهی استفاده زیاد و روشن بودن ساعات طولانی تلویزیون در شبانه روز علت فرسودگی مین برد می باشد و قطعات مین برد را فرسوده می نماید. همه اینها دلایلی است برای خاموش شدن ناگهانی تلویزیون که شما به راحتی با برقراری تماس می توانید مشکل را با کم ترین هزینه به راحتی حل نمایید.

درهم آمیختگی رنگ ها :

بهم ریختن رنگ ها،اضافه شدن غیر عادی یک رنگ در تمام تصویر یا قسمتی از آن ،وجود هاله ای بر روی صفحه نمایشگر همگی از علت هایی برای خراب شدن پنل تلویزیون به حساب می آیند که این مشکل  مربوط به ابتدایی ترین لایه پنل یعنی (Liquid) است.

تنها راه حل در این مورد را می توان به تعویض پنل تلویزیون اشاره نمود که انجام این کار احتمال دارد هزینه زیادی را برای شما به بار آورد. برای اینکه بتوانید این مشکل را به آسانی و با کم ترین هزینه حل نمایید بهتر هست با تکنسین های مجرب و متخصص در تهران تماس حاصل نمایید.

 

آب خوردگی

از بارزترین مشکلاتی که تعمیرکاران و تکنسین های متخصص بعد از سال ها تجربه در زمینه تعمیرات همیشه با آن مواجه می گردند ،آب خوردگی تلویزیون ها است که حتی ممکن هست موجب خاموشی و حتی هرگز روشن نشدن تلویزیون نیز گردد. آب خوردگی ها خیلی اوقات به علت ریختن آب بر روی دستگاه می باشد اما علت های دیگری نیز هستند که کمتر به آنها توجه شده، مثلا تلویزیون در مکانی که رطوبت زیادی دارد، قرار دارد و این رطوبت داخل فضای داخلی دستگاه می شود یا هنگام تمیز کردن تلویزیون شیشه شوی را با فاصله بسیار کمی از تلویزیون اسپری می شود که باعث وارد شدن اب به داخل دستگاه است.

ممکن است زمانی که این اتفاق رخ داده خطوط سیاه و سفید روی تلویزیون وارد شود. همچنین گاهی ممکن است روشنایی در بخش های تلویزیون به صورت متفاوت دیده شود. در ادامه مقاله راه حل های از بین بردن این مشکل بیان خواهیم کرد.

اگر هنگامی که آب خوردگی رخ داده تلویزیون خاموش شد، احتمال آن که خرابی که به وجود آمده کمتر باشد وجود دارد. برای رفع این مشکل باید فلت های دستگاه تعمیر یا در صورتی خرابی بیش از حد به صورت کامل تعویض شود. برای حل این مشکلات پیشنهاد داریم با نمایندگی های تخصصی تهران تماس گرفته و از تکنسین های مجرب درخواست کمک نموده تا این مشکل را در اسرع وقت به راحتی حل کنند.

تعمیر تلویزیون بدون گارانتی سامسونگ

تاریک و روشن شدن تصویر از بالا

افراد زیادی با نمایندگی های تخصصی ما تماس می گیرندو مشکل دستگاه خود را تاریک و روشن شدن تصویر بیان می نمایند. ضمناً ممکن است این خرابی ها به طوری باشد که قسمتی از تصویرنمایش داده نشود و دلیل این خرابی ها به طور معمول ممکن است مربوط به اختلال در پنل دستگاه باشد. از مهم ترین جزء قطعه ،پنل ها را می توان معرفی کرد که ازگران ترین قطعه ها است که خراب شدن آن باعث پرداخت هزینه ی زیادی می شود. همچنین پیشنهاد می کنیم به علت حساس بودن این کار با تعمیرکاران مجرب و حرفه ایی در تهران تماس برقرار کنید.

خدمات تعمیرگاه تخصصی تلویزیون فدک در تهران

کارشناسان و تعمیرکاران مجرب حرفه ای و متخصص تعمیرگاه تخصصی فدک در تهران می تواند تعمیر تلویزیون های شما را در محل و در منزل زیر نظر خودتان انجام نمایند که ضمن صرفه جویی وقت و هزینه شما می تواند موجب شود تلویزیون شما به بهترین نحو ممکن تعمیر گردد. این تعمیرات تحت نظر اتحادیه و با ارائه ضمانت کیفی برای شما عزیزان انجام می شود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *