نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در پردیس

علل روشن نشدن تلویزیون های سامسونگ
اکتبر 3, 2020
نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در تهرانپارس
دسامبر 21, 2020

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در پردیس

تعميرگاه تخصصى فدك در پردیس

تلويزيون ها از گذشته تا به امروز

امروزه با پيشرفت علم و تكنولوژى در جهان باعث به وجوود آمدن وسيله هايى شده كه شايد در گذشته مردمان در فكرشان هم نميگنجيد روزى بشود توى يك كادر در گوشه ى خانه  يكسرى آدم را در خانه و زندگى خود ببينيد اما آنها تورا نبينند،بله درست حدس زديد منظورمان از اين كادر در گوشه ى خانه تلويزيون ها هستند .از گذشته تا به امروز تلويزيون ها با تغييرات بسيار زيادى همراه بودند و همينطور روزبه روز اپديت ميشوند و برندهاى خوب جهان مانند (سونى ،سامسونگ،ال جى،پاناسونيك،ايكس ويژن و…. )مدل هوشمندترى از آنهارا توليد ميكنند ،كه هرچه پيشرفته تر شود وابستگى به آنها بيشتر و دل كندن از آنها سخت تر ميشود ،تلويزيرن هاى هوشمند و جديد با وصل شدن به اينترنت و داشتن إمكانات فوق العاده ى ديگه زندگى را براى ما راحت و لذت بخش تر كرده ،همانطور كه مشخص است همه ى وسايل الكتريكى دچار مشكلات متعددى ميشوند ،كه تلويزيون هم از اين قائده مثتسنى نيست و گاهى دچار اختلال و خرابى هايى ميشوند كه براى ما خوشايند نيست ،البته نيازى به نگرانى نيست چون برخى از اين خرابى ها به دست متخصصين فدك در پردیس به راحتى قابل تعمير است ،علاوه بر تعميركاران ،مشاورين تعميرگاه تخصصى فدك هم پاسخگوى مشكلات شما از طريق تلفن هستند جالب تر أين است كه بدانيد تعميرگاه فدك در پردیس حتى تعمير در محل هم دارد و چى از اين بهتر؟و باز هم ميگوييم كه ديگر نگران خرابى تلويزيون هاى خود نباشيد و تعمير ال سى دى ها و ال اى دى ها و حتى تلويزيون هاى قديمى خودتان را به فدك بسپاريد و در زمان و زحمت صرفه جويى كنيد و با يك تلفن مشكل خود را حل كنيد ،حالا در اين مقاله چند مورد از خرابى هاى تلويزيون سامسونگ را با هم بررسى ميكنيم  .

علت خاموش شدن ناگهانى تلويزيون سامسونگ

خاموش شدن ناگهانى تلويزيون هاى سامسونگ دلايل مختلفى دارند  كه مهم ترين علت آن فرسودگى برد هاى تلويزيون ميباشد.

حال ما مدل هاى متفاوت تلويزيون سامسونگ را بررسى ميكنيم .

تلویزیون سامسونگ مدل  ۴۰D۶۹۶۰ :

اين مشكل به اين صورت است كه تلويزيون ناگهانى خاموش ميشود و هنگامى كه دوباره آنرا روشن ميكنيد ،چراغ پاور جلوى تلويزيون روشن و خاموش ميشود اما  تاويزيون أصلا روشن نميشود ،اصولا اين مشكل از خرابى مدار هاى مين برد ميباشد و بهتر است به تعميرگاه تلويزيون فدك در پردیس با ضمانتنامه پس از تعميرمراجعه نماييد.

تلويزيون سامسونگ مدل ۴۰H۵۹۵۰

در اينجا هم مشكل تلويزيون از مين برد است و در اين مدل اول تصوير قطع شده و بعد به طور كامل تلويزيون خاموش ميشود در بعضى موارد هم ميشود در تلويزيون سايه هاى سبز و قرمز إيجاد شود و همانطور كه گفتيم اين نشانه ها يعنى مشكل تلويزيون از مين برد است كه با تماس با مشاورين فدك در پردیس تعميركاران به محل زندگى شما ميايند و دستگاه شمارا تعمير ميكنند

تلويزيون سامسونگ مدل ۴۰F۵۹۵۰

در اين مدل بيشتر خرابى ها ممكن است از برد پاور يا مين برد باشد كه به قابل تعمير است و كافيست با تعميرگاه فدك تماس بگيريد تا به راحتى مشكل تلويزيون شمارا حل كنند .

خاموشى تلويزيون به علت نوسانات برقى

مهم ترين دليل براى اينكه تلويزيون خاموش ميشود اين است كه مشكل از نوسانات برق است و با كم و زياد شدن ولتاژ برق اين اتفاق رخ ميدهد

،اگر اين اتفاق براى دستگاه شما افتاد ،فورا تلويزيون را از برق بكشيد .

خاموشى تلويزيون به علت كابل هاى غير استاندارد

وقتى تلويزيون شما به صورت ناگهانى خاموش شد حتما كابل هاى وصل شده به آن را چك كنيد و از استاندارد بودن آن مطمئن شويد و حدالامكان از كابل مخصوص خود تلويزيون استفاده كنيد .

خاموشى تلويزيون به علت فرسوده بودن قطعات مين برد

قطعه ى مين برد در تلويزيون بسيار بسيار مهم است و خراب شدن آن ميتواند عملكرد كل تلويزيون را مختل كند. مين برد در تلويزيون همانند عقل در بدن انسان است و عملكرد آن در دستگاه خيلى ارزشمند ميباشذ.

شما ميتوانيد با كمك تعميرگاه تخصصى و مجاز فدك در پردیس دستگاه تلويزيون خود را در هر برندى (سونى ،سامسونگ،ال جى،پاناسونيك،ايكس ويژن و…) عيب يابى كنيد در محل زندگى خود و از مشكلات احتمالى آنها جلوگيرى به عمل آوريد.

خاموشى تلويزيون به علت ويروسى بودن فلش هاى متصل شده

گاهى ممكن است فلش هايى كه به تلويزيون وصل ميكنيم داراى ويروس باشند و سيستم تلويزيون را دچار مشكل كنند ،حتما قبل از وصل كردن فلش ها به ال سى دى و ال اى دى آنهارا ويروس كشى كنيد و با خيال راحت وصل كنيد.

خاموشى تلويزيون به علت خرابى سى پى يو و اى سى پاور

اين دو مورد خرابى بسيار زيان بار و خسارت بار است و بايد توسط  تعميركاران داراى تخصص و حرفه اى تعمير شود ،تكنسين هاى خبره ى فدك در پردیس با دانش فراوان در اين زمينه در خدمت شما عزيزان هستند.

خاموشى تلويزيون به علت زياد از حد روشن گذاشتن آن

وقتى تلويزيون خود را بيش از حد ممكن روشن است،به مدارهاى مين برد فشار وارد ميشود و باعث سوختگى آن و در نهايت خاموش شدن تلويزيون ميشود .بهتر است زمان هايى كه تلويزيون را تماشا نميكنيد آن را خاموش كنيد و زمان هايى كه به سفر ميرويد آن را از برق خارج كنيد.

اين مشكلات در هر برندى( سونى ،سامسونگ،ال جى،پاناسونيك،ايكس ويژن و…)ممكن است پيش بيايد وتنها معطوف به برند سامسونگ نميباشد.

در مورد تعميرگاه تخصصى فدك در پردیس بيشتر بدانيم

تعميرگاه فدك در پردیس با داشتن نيروهايى ماهر و با علم و دانش روز دنيا ،با تعمير كردن دستگاه شما در محل زندگى و دادن كارت گارانتى بعد از تعمير به مشترى و همچنين داشتن مشاوره هاى كاربلد و كارگاه هاى بسيار مجهز جهت تعمير تلويزيون شما  در خدمت مشتريان عزيز هستند ،فقط كافيست تلفن را برداريد و با فدك در پردیس  تماس بگيريد ،در كمترين زمان و بدون اينكه دستگاه بزرگ و پر از حساسيتى مثل تلويزيون را از خانه خارج كنيد و آن را در معرض آسيب هاى محيطى ديگر مثل شكستگى پنل و …قرار دهيد ،بهترين و مجرب ترين تعميركاران و تكنسين ها به محل زندگى شما ميايند و تلويزيون شما را در هر برندى (سونى ،سامسونگ،ال جى،پاناسونيك،ايكس ويژنو….) به راحتى تعمير مينمايند ،جهت برقرارى تماس و اعلام خرابى با شمارهاى زير تماس حاصل نماييد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *