تعمیر تلویزیون سامسونگ در پاکدشت

تعمیر ال سی دی سامسونگ  در منزل
ژانویه 20, 2021
تعمیر تلویزیون در میدان حر
تعمیر تلویزیون بدون گارانتی سامسونگ
فوریه 13, 2021

تعمیر تلویزیون سامسونگ در پاکدشت

تعمیر تلویزیون سامسونگ در پاکدشت

تعمیرات واهمیت آن در زندگی روزمره

 

امروزه تلویزیون ها را می توان جزئی از لوازم  خانگی ضروری هر خانه شمرد.که در این موضوع ضمن نقش مهمی که در هر خانه ایفا می نماید، نقشی چون جمع کردن  اعضای خانواده و ایجاد سرگرمی و اوقاتی شاد در مهمانی ها و شب نشینی های را نیز اجرا می نمایند. به همین دلیل خرابی تلویزیون و یا از کار افتادن کلی آن باعث وارد شدن ضربه بزرگی به فراغت و آسایش تمام اعضای خانواده وارد می کند.

طرفداران فیلم و سریال و ورزش‌های هیجانی مانند فوتبال علاقه مند می باشند زمانی که مشغول به تماشای تلویزیون تماشا می باشند زیرا نیازمند هستند که تصویر و رنگ در بالاترین حد کیفیت  خود داشته باشند. کیفیت تصویر صفحه نمایش تلویزیون به عوامل زیادی بستگی دارد. عمر کیفیت تصویر معمولی یا SD تقریباً تمام شده است و در حال حاضر بیشتر تلویزیون‌ها کیفیت‌های فول اچ دی ‍FULL HD و ۴k  را ارائه می کنند. تعمیر تلویزیون سامسونگ در پاکدشت

ما با ارائه خدماتی بی بدیل توسط تعمیر کاران متخصص و مجرب، متعهد به بازگرداندن رفاه و شادی به خانه های شما خواهیم بود. تعمیر و نصب تلویزیون شما در سریعترین زمان ممکن توسط متخصصین مجربی که هر یک در زمینه تعمیرات یکی از برندهای معتبر تلویزیون دوره تخصصی داشته  و دارای تسلط بالایی می باشند، ارائه می نماید.

این مرکز با به کارگیری تجهیزات پیشرفته و دقیق تخصصیو استفاده از افراد متخصص و مجرب تعمیرات تلویزیون ، رفع هر گونه مشکل پیش آمده برای تلویزیون شما تضمین خواهد نمود. خدمات متخصصین ما در منزل و محل کار شما ارائه شده و با توجه به مشکل دستگاه شما، ممکن هست نیازمند انتقال به کارگاه تخصصی نیز گردد. تعمیر تلویزیون سامسونگ در پاکدشت

 

از آنجا که تلویزیون دستگاهی هست که کاربرد بالایی دارد و قطعات بسیاری در نحوه عملکرد آن تاثیرگذار می باشد که بر اثر عوامل بسیار زیادی مانند فرسوده شدن قطعات استفاده شده به دلیل گذشت زمان، ضربه خوردن احتمالی ونوسانات برق و خیلی عوامل متعدد دیگر باعث خرابی هایی شود. به همین منظور همکاران ما نهایت دقت و تخصص خود را به کار می گیرند تا تعمیرات این دستگاه را به شکل کامل و بدون نقص انجام می دهند. برای دانستن جزئیات بیشتری در مورد این فرآیند، از شما دعوت می نماییم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

 

انواع خرابی های تلویزیون که قابل تعمیر هستند

خراب شدن پنل تلویزیون

صفحه نمایشگر یا پنل تلویزیون را می توان جزء قطعه اصلی پرکاربرد و مهم در لوازم و قطعات تلویزیون حساب کرد. پنل تلویزیون یک لایه خارجی یا صفحه نمایش می باشد که برای محافظت از شکستن پنل از آن استفاده می شود . پنل اصلی را می توان ازآسیب پذیر ترین و مهم ترین قسمت هر تلویزیون که به آسانی و با کوچکترین ضربه ای آسیب خواهد دید به حساب آورد. پنل ازگران ترین قطعات تلویزیون به حساب می آید که آسیب دیدگی و تعویض آن می تواند تا هشتاد درصد قیمت تلویزیون را شامل گردد.

 

تصویر در تلویزیون دو عدد می شود:

از دلایل دو عدد شدن تصویر می توان به خرابی برد تیکان اشاره کرد. ارتباطی به رنگ هایی که در تلویزیون وجود دارد، ندارد. بهترین  راه  برای حل این مشکل که خودتان هرگز دست به تعمیر نزنید زیرا ممکن است علاوه بر اینکه مشکل را رفع ننموده اید باعث به وجود آمدن مشکل حاد تر و هزینه ی بیشتر گردید.

سیاه شدن یک طرف تلویزیون:

یکی از اختلالاتی که قطعا به اجزای اصلی تلویزیون مربوط می باشدمی توان  سیاه شدن تلویزیون را نام برد. این مورد می تواند به دلیل خرابی پنل تلویزیون، مردگی و سوختگی پیکسل ها و یا خرابی بک لایت مربوط باشد.

تصویر محو از یک رنگ اضافی:

گاهی رنگ ها در تصویر ممکن است به شکل واقعی خودشان مشاهده نشود اما تصاویر درست نمایش داده شود ، یا حتی اگر یک رنگ اضافی به صورت غیر‌عادی در تصویر قابل نمایان شد ،در این صورت نیز باید پنل دستگاه را تعویض نمایید چون اولین لایه آن دچار آسیب گردیده است.

 

فلت پنل تلویزیون

تصویر تلویزیون های LED, LCD از چندین ستون رنگی کنار هم متشکل شده اند که اطلاعات هر یک از این ستون ها از طریق یک قطعه ارتباطی به صفحه نمایش منتقل می شود و به این قطعه فلت پنل گویند. در حقیقت یک کابل ارتباطی که در وسط آن IC پردازشگر وجود دارد. ورودی این کابل اطلاعات تصویر را از برد آدرس و خروجی آن اطلاعات تصویر پردازش شده برای خطوط متفاوت تصویر می باشد و اتصال فلت ها در هر دو قسمت اتصال برد آدرس و پنل به شکل بایدینگ می باشد.

 

 

تلویزیون هایی از جمله پلاسما ال سی دی و ال ای دی که یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین ها دربازار امروزی هستند، اما با این وصف به دلیل هایی مثل ضربه خوردن ،قطع و وصل شدن برق وخرابی های قطعات اصلی و یا هر دلیل دیگری دچار مشکل خواهد شد که در ادامه به چند مورد از مهم ترین و بارز ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

خاموش شدن تلویزیون

گاهی ممکن است که دستگاه به صورت ناگهانی دچار خاموشی شود و دیگر روشن نشود .در ادامه علت های آن برای شما بیان می نماییم.

تعمیر بک لایت تلویزیون 

بک لایت نور پشت صفحه تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی می باشند. وقتی بک لایت تلویزیون خراب می گردد نور صفحه قطع و صفحه تلویزیون سیاه می گردد. در این حالت تلویزیون روشن می باشد و شما صدای تلویزیون را تنها خواهید شنید و می توانید شبکه های تلویزیون را عوض نمایید ولی تصویر دیده نمی شود. هزینه تعمیر بک لایت با توجه به مدل و اینچ تلویزیون متفاوت خواهد بود. تعمیر تلویزیون سامسونگ در پاکدشت

 

نوسانات برقی

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون می‌ تواند به دلیل نوسانات ایجاد شده در برق و خرابی پاور نیز اتفاق افتد. تلویزیون های جدید به علت اینکه با ولتاژ بسیار پایین عمل می کنند، غالباً با نوسانات برق دچار خرابی می‌ شوند. بنابراین توصیه می کنیم که از اتصال مستقیم دوشاخه تلویزیون به پریز برق خودداری کرده و در این میان از محافظ‌ های برق استفاده کنید تا از خرابی های احتمالی جلوگیری نمایید.

 

استفاده از کابل hdmi نامناسب و نامرغوب :

کابل hdmi چیست ؟

وظیفه این کابل را انتقال  تصویر و صدا با کیفیت بالا از لپ تاپ یا دیگر وسایل به تلویزیون می توان دانست.

یکی دیگر از عوامل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون، استفاده از کابل نامرغوب HDMI  است. استفاده از کابل های نامرغوب و فیک جهت اتصال سایر دیوایس‌ ها به تلویزیون، سبب اتصالی دستگاه و خرابی آن خواهد شد. بنابراین توصیه می‌ شود جهت وصل کردن دستگاه‌ های دیگر به تلویزیون خود صرفاً از کابل ارائه شده همراه خود دستگاه استفاده کنید.

 

خرابی آی سی برد پاور

از مهم ترین وظایف برد پاور یا همان منبع تغذیه می توان به اینکه ولتاژهای الکتریکی را به یک دیگر تبدیل نمایند اشاره کرد و خراب شدن آن باعث به وجود آمدن این اتفاق می باشد که باید این قطعه تعمیر گردد. برای اینکار می توانید با نمایندگی های مجاز و رسمی در پاکدشت  تماس برقرار نمایید.

 

 

استفاده از فلش مموری ویروسی :

تلویزیون های پیشرفته امروزی دارای این قابلیت ها را می باشند که شما بتوانید انواع فلش ها را به آنها متصل نمایید و همچنین رسانه های مختلفی مثل عکس ها و فیلم های فلش در تلویزیون مشاهده نمایید. گاهی اوقات ممکن است این فلش مموری ها آلوده به ویروس گردیده باشند که در صورت اتصال منجر به خاموشی ناگهانی آن خواهد گشت. حتما سعی کنید قبل از وصل کردن فلش به دستگاه تلویزیونتان آن را چک نمایید تا از ویروسی شدن آن پیشگیری شود.

برای از بین بردن این ویروس ها و نصب آنتی ویروس بر روی دستگاه تلویزیون خود می توانید با نمایندگی های رسمی و مجاز در پاکدشت  تماس برقرار کنید.

 

خدمات شرکت تعمیرات تلویزیون فدک:

 

یکی از تخصصی­ ترین مراکز تعمیرات تلویزیون که با بهره­گیری از تکنسین­ها تعمیرکاران مجرب اقدام به تعمیر انواع مختلف تلویزیون ها­ می نمایند شرکت تعمیرات تلویزیون فدک است.

هر تلویزیونی که دچار مشکل شده است در هنگام جابه ­جایی تا تعمیرگاه مربوطه ممکن است دچار آسیب­ های جدی دیگری نیز گردد .این شکستگی­ ها و ترک­ های کوچکی که ممکن است به پنل تلویزیون وارد شود می تواند مثالی از این آسیب ­های احتمالی  آن باشد که باید از آن اتفاق جلوگیری کرد. به همین دلیل تعمیرگاه ­های معتبر و متخصص تلویزیون به منظور کاهش اتفاق ها و آسیب ­ها امکان تعمیر در محل را برای مشتریان خود فراهم نموده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *