تعمیرات تلویزیون ال ای دی سامسونگ پاکدشت
مشکلاتی که در مورد صدای تلویزیون ممکن است پیش آید به صورت زیر می باشد:
– اطمینان حاصل کنید که HDMI یا کابل (های) صوتی به طور ایمن به هر دو تلویزیون و رسیور یا هدفون وصل شده اند.
– اطمینان حاصل کنید که آیا تلویزیون تنظیم شده است تا صدا را به دستگاه منبع شما (تنظیمات صدا) منتقل کند.
– اطمینان حاصل کنید که آیا دستگاه شما خروجی صدای سازگار (PCM ،DTS ،Dolby Digital) را تولید می کند.
– کابلهای صوتی مختلف را امتحان کنید.
– ببینید آیا سایر دستگاه ها می توانند روی این رسیور، صدا را پخش کنند.
– اگر رسیور برای هیچ دستگاهی کار نمی کند، با پشتیبانی رسیور تماس بگیرید.
– اگر رسیور برای دستگاه های دیگر کار می کند، با پشتیبانی تلویزیون تماس بگیرید.
– اگر از بلندگوهای جداگانه استفاده می کنید، قابلیت “lip sync” یا “audio delay” را روی رسیور امتحان کنید.
– اگر از بلندگوهای تلویزیون استفاده می کنید، قابلیت “lip sync” یا “audio delay” را در تلویزیون امتحان کنید.
– ورودی را در حالت PC تنظیم کنید و مجددا تست کنید.
مشکلاتی که در مورد برنامه ها و WiFi در تلویزیون ممکن است پیش آید به صورت زیر می باشد:
– اطمینان حاصل کنید که سرویس قابلیت پخش ۴k را می دهد.
– اطمینان حاصل کنید که شبکه بی سیم و اتصال به اینترنت از پهنای باند کافی (معمولاً حداقل ۲۵ مگابیت بر ثانیه) برخوردار باشند.
– با پشتیبانی تماس بگیرید.
– هیچ راه حل برای رفع آن نیست. چراکه تلویزیون از ویدئوی Flash پشتیبانی نمی کند.
راه حل: رایانه را به تلویزیون وصل کنید و فیلم را با آن تماشا کنید.
– تلویزیون را از طریق اترنت به روتر وصل کنید و به روزرسانی ها را نصب کنید، سپس دوباره امتحان کنید.
– با پشتیبانی تماس بگیرید.
راه حلی ندارد. این برنامه احتمالاً برای تلویزیون شما در دسترس نیست.