نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ شمال تهران | ۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ تهران | ۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵
سپتامبر 30, 2019
نمایندگی تلویزیون سامسونگ غرب تهران | ۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵
اکتبر 2, 2019

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ شمال تهران | ۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ شمال تهران

 

 

 

 

 

 

 

 

 نمايندگي تعميرات ال سي دي سامسونگ شمال تهران

نمايندگي تعميرات ال سي دي سامسونگ شمال تهران

 

تعمیر تلویزیون سامسونگ شمال تهران

آیا با روند تعمیر تلویزیون سامسونگ آشنایی دارید؟ در حالت کلی، تعمیرات تلویزیون ها یک روند مشابه دارد و قطعات نیز مشترک هستند. روند تعمیر تلویزیون با گزارشی که شما از مشکلات تلویزیون سامسونگ  شمال تهران به تعمیرکارتلویزیون ارائه می دهید آغاز می شود. تعمیرکار پس از شنیدن مشکل از زبان شما، به بررسی و عیب یابی تخصصی تلویزیون می پردازد.

قطعات تلویزیون سامسونگ در بعضی از مدل ها تفاوت دارند و همین مسئله موجب ایجاد تفاوت هایی در تعمیر انواع تلویزیون سامسونگ  در شمال تهران شده است. مثلا در تعمیرات تلویزیون سامسونگ ، تعمیر بک لایت ال سی دی با فرایند تعمیر این قطعه در مدل های ال ای دی کمی تفاوت دارد. در هر صورت تعمیر تلویزیون Samsung شامل عیب یابی دستگاه و ترمیم قطعات آسیب دیده است. گاهی هم شدت آسیب دیدگی برخی قطعات بالاست و عملا امکان تعمیر آنها وجود ندارد. در این صورت اجزای معیوب تلویزیون تعویض می شوند تا روند کاری تلویزیون به حالت عادی بازگردد. در ادامه جزئیات بیشتری را در مورد نحوه تعمیرات تلویزیون سامسونگ به شما ارائه می دهیم..

ونگ در شمال تهران است که به جهت راحتی مشتریان و رهایی از دردسرهای حمل و نقل دستگاه تا تعمیرگاه و همچنین اطمینان خاطر از تعویض قطعات تلویزیون با قطعات اورجینال و اصلی در حضور مشتری ارائه می شود. ما خدمات پس از فروش برندهای ایرانی و خارجی معتبر را در منزل به شما ارائه می کنیم.

در زمان تعمیر تلویزیون صفحه نمایش (ال سی دی و ال ای دی) و تمامی قطعات الکترونیکی مورد آزمایش و عیب یابی قرار می گیرد و ایرادهای موجود رفع می شوند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ شمال تهران

زمانی که مشکلات زیر برای تلویزیون شما پیش آید باید با مرکز ما تماس بگیرید

  • قطع و وصلی تصویر در حال کار
  • ایراد در منبع تغذیه
  • دکمه های لمسی کار نمی کنند
  • صفحه شکسته است
  • چراغ پاور چشمک می زند
  • رنگها تلویزیون بهم ریخته
  • پنل ال سی دی شکسته است
  • خط عمودی و افقی در تصویر دیده می شود

تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ شمال تهران

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ شمال تهران

  • تلویزیون روشن نمی شود
  • تلویزیون تصویر ندارد
  • صدای تلویزیون قطع شده
  • تلویزیون ناگهان خاموش می شود

 نمايندگي تعميرات ال سي دي سامسونگ شمال تهران

تعمیر تلوزیون سامسونگ در مجموعه ما به همراه ضمانت نامه خدمت مشتریان ارائه می شود . تلویزیون سامسونگ در سال های گذشته در بین مردم طرفدارن زیادی پیدا کرده و از محصولات این برند زیاد خریداری می شود. به همین جهت باعث شده است که تعمیرات تلویزیون سامسونگ از حساسیت زیادی برخوردار باشد. تعمیرات تلویزیون سامسونگ باید توسط افراد متخصص و با تجربه انجام بگیرد تا از خرابی بیشتر آن جلوگیری گردد. باید توجه کرد تعویض قطعات باید با جنس اورجینال صورت گیرد در غیر این صورت صدمات دیگری را به تلویزیون وارد می کند که امکان دارد قابل برگشت و جبران نباشد. در نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ شمال تهران تمامی نکات فنی تحت نظر تعمیرکاران حرفه ای صورت می گیرد تا تعمیر تلویزیون سامسونگ به روش اصولی انجام شود.

تعميرات تلويزيون سامسونگ در منزل شمال تهران

چرا تلویزیون سامسونگ ناگهانی روشن و خاموش می شود؟

در اکثر اوقات به دلیل خرابی برد پاور می باشد. برد یکی از قطعات اصلی در سیستم فنی تلویزیون می باشد و در نبود این قطعه برق به قسمت  داخلی نمی رسد در نتیجه باعث از کار افتادن می شود. در سری LED این نقص بیشتر به وجود آمده است. این مشکل با تعویض آی سی ، نرم افزار و یا برد رفع می گردد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ

خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون سامسونگ، شمال تهران به دو روش انجام مي شود. روش اول مراجعه به نمايندگي تعميرات تلويزيون سامسونگ  شمال تهران و تحويل تلويزيون به کارشناسان تعمير تلويزيون SAMSUNG است. در اين روش تمامي اقدامات مورد نياز جهت سرويس و تعمير تلويزيون در تعميرگاه انجام مي شود. شيوه دوم، ثبت درخواست «تعمير در محل تلويزيون سامسونگ» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمير در محل است.
تعمير تلويزيون سامسونگ چه در محل مورد نظر و چه در نمايندگي آن محصول، تفاوتي نداشته و هر دو سرويس به دست کارشناسان با تجربه و با بهره‌مندي از پيشرفته‌ ترين دستگاه هاي روز انجام مي‌پذيرند. جهت کسب رضايت و آسايش‌خاطر کاربران کليه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان اين مرکز، مشمول شش ماه گارانتي و ضمانت کتبي است.

مشاوره و تماس با ما

 

چرا تلویزیون سامسونگ دیر روشن می شود؟

بر خلاف ایراد قبلی این نقص در سری LCD بیشتر پیش می آید که به خرابی برد پاور مربوط می شود.

در دستگاه هایی که عمر زیادی از آن ها می گذرد این مشکل ابتدا با چشمک زدن چراغ استندبای آغاز شده و سپس قسمت برد پاور آسیب جدی می بیند و تلویزیون به طور کامل خاموش شده و روشن

نمی گردد که باید برد پاور را تعویض نمایید تا مشکل حل شود.

 

چرا تصویر تلویزیون سامسونگ تاریک می شود؟

این مشکل در سری LED با مدل UA48H5590 بیشتر رخ می دهد که به خرابی بک لایت مربوط می شود. فقط کافیست بک لایت را تعویض کنید. بک لایت صفحه ای نازک را در پشت تشکیل می دهد که لامپ های بسیار زیادی بر روی آن قرار دارد اگر بک لایت دچار خرابی شود باعث می شود تلویزیون به طور ناگهانی تاریک شود و فقط صدا داشته باشد.

 

چرا در تلویزیون سامسونگ تصویر از بالا تاریک و پایین روشن دیده می شود؟

این مشکل به دلیل خرابی صفحه نمایش به وجود می آید و از مشکلات بزرگ در سری ۵ تلویزیون های سامسونگ می باشد. برای رفع این نقص باید با تعمیرکار برای تعمیر تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ شمال تهران

تعمیر مقاومت تلویزیون سامسونگ

مقاومت ها اغلب در برد پاور تلویزیون می باشند. وظیفه کنترل جریان برق را به عهده دارند اما در اثر نوسانات برقی دچار اسیب می شوند اگر تلویزیون شما روشن نمی شود و یا پاور شما تق تق می کند مقاومت های آن دچار آسیب شده است.

اگر نیاز به تعمیر تلویزیون دارید. اگر تلویزیون  شما روشن نمی شود و یا صدا دارد تصویر ندارد. ما به شما نمایندگی تعمیر تلویزیون تعمیر با ما را معرفی می کنیم. تکنسین های ما در مدت ۱ الی ۲۴ ساعت تلویزیون شما را تعمیر کرده و به شما تحویل می دهند.ما مشکلات تلویزیون شما را با هر پیچیدگی برطرف می کنیم، تعمیرات را با استفاده از قطعات یدکی اصلی انجام می دهیم و خدمات را تضمین می کنیم. تکنسین های ما به طور رایگان در محل مشتری حضور به عمل می اورند، تشخیص را انجام می دهد. پس از آن هزینه دقیق تعمیرات محاسبه می شود. ما تجهیزات سامسونگ را در تهران و کرج تعمیر می کنیم.

تعمیر تلویزیون شمال تهران

تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ شمال تهران

بک لایت ها نوارهای ال ای دی هستند که در پشت پنل قرار دارند. عمر مفید آن ها ۶۰۰۰ ساعت و یا ۳ تا ۵ سال می باشند. بر اثر مرور زمان آن ها سوخته و از بین می روند. با تغویض آن تلویزیون شما بین ۳ تا۵ سال دیگر کار می کند. در تلویزیون های lcd از مهتابی به جای led استفاده می کنند.

تعمیر پاور تلویزیون سامسونگ شمال تهران

پاور تلویزیون وظیفه انتقال جریان برق را به بقیه لجزای تلویزیون دارد. اما به دلیل نوسانات برق خود دچار آسیب دیدگی می شود. اگر تلویزیون شما روشن نشد شما نیاز به تعمیر پاور تلویزیون سامسونگ خود دارید.

 

تعمیر تلویزیون سامسونگ  وقتی تصویر قطع می شود در شمال تهران

این مشکل به دلیل نقص در برد تی کان می باشد. این قطعه آخرین قسمت است که تصویر را پردازش کرده و به صفحه نمایش می رساند. در بعضی از مدل های این برند این مشکلات بسیار وجود دارد که فقط باید نور صفحه را کم کرده تا از ایجاد مشکلات بزرگتر جلوگیری کنید.

 

تعمیرتلویزیون سامسونگ تصویر دارد اما صدا ندارد در شمال تهران

مشکل می تواد از قسمت بلندگو باشد باید بلنگو ها را بررسی کنید تا دچار قطعی نشده باشند اما اگر این مشکل را زیاد مشاهده کردید می تواند به خاطر خرابی مین برد باشد.

 

تعمیر روشن نشدن تلویزیون سامسونگ شمال تهران

اگر برق منزل دارای ولتاژ بالایی باشد و تلویزیون شما محافظ نداشته باشد می تواند به برد تغذیه آسیب جدی وارد کند. زمانی که روشن نشد امکان دارد برد تغذیه سوخته باشد.

 

تعمیر نگاتیو شدن تصویر تلویزیون سامسونک شمال تهران

وارد تنظیمات شوید و رنگ را از گرم به سرد تغییر دهید در این صورت رنگ ها را بهتر مشاهده می کنید. در تنظیمات گزینه dynamic را به vivid تغییر دهید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ شمال تهران

علت پیدا شدن خط های عمودی و افقی تلویزیون سامسونگ چیست؟

در صورتی که خط های عمودی و افقی در همه ی کانال های رادیویی و تلویزیونی وجود داشته باشد به معنی این است که پنل LCD دچار خرابی شد

 

مشاوره و تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *