تعمیرات تلویزیون سامسونگ غرب تهران |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۳۳۶۴۱۸۴۲-۶۶۲۲۱۴۰۷

تعمیرات تلویزیون سامسونگ شمال تهران |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲
ژوئن 12, 2019
تعمیرات تلویزیون سامسونگ در تهران
تعمیرات تلویزیون سامسونگ در تهران | ۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵
جولای 24, 2019

تعمیرات تلویزیون سامسونگ غرب تهران |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۳۳۶۴۱۸۴۲-۶۶۲۲۱۴۰۷

تعمیرات تلویزیون سامسونگ غرب تهران

تعمیرات تلویزیون سامسونگ غرب تهران

تعمیرات تلویزیون سامسونگ غرب تهران

گرد و غبار

گردو غبار یکی از مشکلات تلویزیون های امروزی است که متاسفانه خرابی های زیادی را به بار می آورد.

نشست گردوغبار بر روی قطعات الکترونیکی باعث ایجاد حرارت و حتی در مواردی اتصال کوتاه میگردد.

برخی از مدل های موجود در بازار از یک فن کوچک برای خنک سازی بهره میبرند که با توجه به کارکرد فن،بیشتر مستعد این مشکل هستند.

برای جلوگیری از این مشکل میتوان بدون باز کردن درب،داخل آن را به وسیله پمپ های باد تمیز کرده و یا مراقب نشست گردو خاک بر روی تلویزیون ها باشید.

WI-FI

آیا تلویزیون هوشمند شما دیگر مانند قبل به اینترنت متصل نمیگردد؟

آیا در زمان اتصال مشکل قطع شدن های متعدد دارید؟

برای رفع این مشکلات در اولین کار باید فریمور (Firmware) تلویزیون را از طریق منوی آن آپدیت کنید.

اگر باز هم مشکل پابرجا بود،با مراجعه به نمایندگی خدمات نسبت به رفع آن اقدام کنید.اما راه حل چیست؟

درون تمام تلویزیون های هوشمند سخت افزاری به نام برد WI-FI وجود دارد.

این قطعه مانند نمونه مشابه خود در لپ تاپ ها وظیفه اتصال و برقراری ارتباط با سیستم های بی سیم را دارد.

اگر مشکلات ذکر شده از راه های نرم افزاری حل نشود،تنها راه حل تعویض این قطعه است.

قطعات تلویزیون سامسونگ در بعضی از مدل ها تفاوت دارند و همین مسئله باعث تفاوت هایی در تعمیر تلویزیون سامسونگ شده است. مثلا در تعمیرات تلویزیون سامسونگ، تعمیر بک لایت ال سی دی با روش تعمیر این قطعه در مدل های ال ای دی کمی تفاوت دارد.

در هر صورت تعمیر تلویزیون Samsung شامل عیب یابی دستگاه و ترمیم قطعات آسیب دیده است. گاهی هم شدت آسیب دیدگی برخی قطعات بالاست و عملا امکان تعمیر آنها وجود ندارد. در این صورت اجزای معیوب تلویزیون تعویض می شوند تا روند کاری تلویزیون به حالت عادی بازگردد.

تعمیر گاه مجاز تلویزیون سامسونگ غرب تهران

تعمیرگاه مجاز تلویزیون سامسونگ در غرب تهران با خدمات تعمیر در محل و منزل دارای شعب متعددی است. این تعمیر گاه مجموعه ای فوق تخصصی می باشد که در راستای ارائه ی خدمات مرتبط با تعمیر، بهسازی، پشتیبانی و بازیابی انواع تلویزیون ها با برند سامسونگ فعالیت حرفه ای دارد.

تعمیرگاه مجاز تلویزیون سامسونگ در غرب تهران برای رفاه هر چه بیشتر کاربران تلویزیون های بزرگ و کوچک سامسونگ و کاهش هزینه‌های حمل و نقل به تاسیس شعب مختلفی در جای جای تهران پرداخته است.

عیب یابی و تعمیرات تلویزیون سامسونگ غرب تهران

شناخت رایج ترین مشکلات تلویزیون ساموسنگ که نیاز به اعزام تعمیرکاران تلویزیون سامسونگ به محل را دارند، در روند تعمیر این دستگاه تاثیر بسزایی دارد. در این قسمت با رایج ترین ایرادات در انواع تلویزیون سامسونگ آشنا می‌شویم.

خاموش شدن خودکار تلویزیون سامسونگ

این ایراد در هنگام تعمیر تلویزیون سامسونگ مربوط به نقص در قطعه برد پاور می باشد. فرسودگی قطعاتی مثل برد پاور تحت تاثیر نوسانات برق مشکل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون و چشمک زدن چراغ تلویزیون را به دنبال دارد. این مشکل در تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ خرابی مین برد در اثر اتصال فلش‌های ویرورسی و کابل غیر استاندارد HTMI است.

تلویزیون سامسونگ صدا دارد اما تصویر ندارد

دلایل گوناگونی برای این مشکل در تلویزیون سامسونگ وجود داشته که رایج ترین آن خرابی بک لایت تلویزیون است. بک لایت وظیفه تامین نور پشت صفحه تلویزیون را برعهده داشته و در صورتی خرابی صفحه سیاه یا وضوح تصویر بسیار کم می‌شود.

از دیگر دلایل این ایراد خرابی برد پاور تلویزیون است. وظیفه برد پاور ولت رسانی به بک لایت و برد مین بوده و در صورت خرابی تصویر تلویزیون قطع می‌شود. و در نهایت بروز مشکل در برد تلویزیون ایراد در دریافت تصویر را به دنبال دارد.

نمایندگی تعمیر ال ای دی سامسونگ غرب تهران

مشاوره و تماس با ما

روشن نشدن تلویزیون سامسونگ

در صورتی که با مشکل روشن نشدن تلویزیون سامسونگ مواجه شدید، سریعا وضعیت محافظ و برق ورودی به تلویزیون را بررسی کنید. در صورت برقراری جریان و سلامت محافظ به احتمال زیاد دستگاه با مشکل خرابی برد پاور مواجه است. برای تعمیر تلویزیون سامسونگ و تعویض این قطعه اقدام کنید.شما می توانید با تعمیرگاه مجاز تلویزیون سامسونگ غرب تهران تعمیر با ما تماس بگیرید.

روشن و خاموش شدن مدام تلویزیون سامسونگ

خرابی مین برد تلویزیون سامسونگ، برد پاور و نیم سوز شدن بک لایت در مدل‌های مختلف تلویزیون سامسونگ منجر به بروز این مشکل است. تعمیرات تلویزیون سامسونگ در این شرایط با تعویض تخصصی این قطعات یا تعمیر آنها همراه است.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ

نوسانات برق، اتصال کابل HTMI نامرغوب به تلویزیون و اتصال فلش مموری ویروسی از دلایل بارز در خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ است. با رعایت اوصول استفاده از انواع تلویزیون سامسونگ و نصب تجهیزات مرغوب به این دستگاه از بروز این مشکل جلوگیری کنید.

تعمیر تلویزیون در تعمیرگاه مجاز تلویزیون سامسونگ غرب تهران

برخی از مشکلات تلویزیون سامسونگ در نوع جدید و قدیمی در منزل قابل رفع است. بنابراین قبل از اقدام به جا به جایی دستگاه تلویزیون با افراد متخصص مشورت کنید.

مجموعه تیم ما با اعزام تعمیرکار سیار تلویزیون سامسونگ به محل در صرفه جویی هزینه و وقت شما تاثیر زیادی داردجلوگیری از آسیب احتمالی به تلویزیون هنگام جا به جایی و نظارت مستقیم بر کار تعمیرکار تلویزیون سامسونگ از دیگر مزایای کاربردی این قبیل خدمات است.

 

کلیه خدمات در محل با مشاوره رایگان و برآورد حدودی هزینه با ضمانت شش ماهه قطعات مصرفی در اسرع وقت به مشتریان عزیز ارائه میگردد.

 

تماس با ما

 

2 دیدگاه ها

  1. […] تعمیرات تلویزیون سامسونگ غرب تهران |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵ […]

  2. […] تعمیرات تلویزیون سامسونگ غرب تهران |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵ […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *