تعمیرات تلویزیون سامسونگ شمال تهران |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲

خرید تلویزیون خراب سامسونگ
ژوئن 9, 2019
تعمیرات تلویزیون سامسونگ غرب تهران |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۳۳۶۴۱۸۴۲-۶۶۲۲۱۴۰۷
ژوئن 28, 2019

تعمیرات تلویزیون سامسونگ شمال تهران |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵-۶۶۲۲۱۴۰۷-۳۳۶۴۱۸۴۲

تعمیرات تلویزیون سامسونگ شمال تهران

تعمیرات تلویزیون سامسونگ شمال تهران

آیا با روند تعمیر تلویزیون سامسونگ شمال تهران آشنایی دارید؟ در حالت کلی، تعمیرات تلویزیون ها یک روند مشابه دارد و قطعات نیز مشترک هستند. روند تعمیر تلویزیون با گزارشی که شما از مشکلات تلویزیون سامسونگ به تعمیرکارتلویزیون ارائه می دهید آغاز می شود. تعمیرکار پس از شنیدن مشکل از زبان شما، به بررسی و عیب یابی تخصصی تلویزیون می پردازد.

قطعات تلویزیون سامسونگ در بعضی از مدل ها تفاوت دارند و همین مسئله موجب ایجاد تفاوت هایی در تعمیر انواع تلویزیون سامسونگ شمال تهران شده است. مثلا در تعمیرات تلویزیون سامسونگ ، تعمیر بک لایت ال سی دی با فرایند تعمیر این قطعه در مدل های ال ای دی کمی تفاوت دارد. در هر صورت تعمیر تلویزیون Samsung شامل عیب یابی دستگاه و ترمیم قطعات آسیب دیده است. گاهی هم شدت آسیب دیدگی برخی قطعات بالاست و عملا امکان تعمیر آنها وجود ندارد. در این صورت اجزای معیوب تلویزیون تعویض می شوند تا روند کاری تلویزیون به حالت عادی بازگردد. در ادامه جزئیات بیشتری را در مورد نحوه تعمیرات تلویزیون سامسونگ به شما ارائه می دهیم..

تلویزیون‌های سامسونگ می‌توانند پس از مدتی کار مانند سایر تلویزیون‌ها دچار خرابی شوند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ شمال تهران

تعمیرکار تلویزیون سامسونگ شمال تهران

این عیوب، مشکلاتی مانند مشکلات در رنگ تصویر ال سی دی، روشن نشدن و یا دیر روشن شدن تلویزیون، شکستگی صفحه ال سی دی تلویزیون سامسونگ، چشمک زدن تصویر در حال پخش، نداشتن صدا و یا تصویر در هنگام پخش و سایر موارد دیگر که ممکن است برای تلویزیون سامسونگ بروز کند می‌باشند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ شمال تهران

در درجه اول عیب یابی و پیدا کردن مشکل مهم است. این کار توسط نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ انجام می‌شود.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ شمال تهران تعمیرات تلویزیون سامسونگ شمال تهران

 

نکات نگه داری تلویزیون های سامسونگ شمال تهران

* صفحه را با یک پارچه لطیف و نرم تمیز کنید و حدالامکان از دست زدن و ضربه زدن به صفحه خودداری کنید.

* مواد پاک کننده مانند شیشه پاک کن را به صفحه اسپری نکنید امکان دارد به مدار الکتریکی آسیب جدی وارد نماید.

* دقت نمایید که با مواد پلاستیکی ارتباط نداشته باشد ممکن است رنگ از بین برود.

* در صورتی که برای پاک کردن به صفحه فشار وارد کرده اید و رنگ پخش شد یکبار آن را خاموش و روشن کرده تا به حالت قبل بازگردد.

* گرد و غباری که بر روی دریچه قرار دارد را هرچند وقت یکبار با جاروبرقی تمیز نمایید تا مانع گردش هوا نشود و دستگاه داغ کند.

* برای اینکه سطح باریک بالا و اطراف را تمیزکنید از یک غبارگیر کوچک استفاده کنید.

* کنترل را در دسترس کودکان قرار ندهید و برای اینکه داخل فضاهای آن گرد و غبار وارد نشود پیشنهاد می شود از محافظت کننده استفاده کنید.

خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ شمال تهران

بررسی و عیب یابی

تعمیر و تعویض برد

تعمیر و تعویض صفحه نمایش

تعمیر و تعویض آمپلی فایر

تعمیر و تعویض LED

تعمیر تیونر

تعمیر و تعویض برد پاور

بررسی وضعیت اسپیکر و تعمیر آن

شرکت گارانتی خدمات بالا را در همه انواع تلویزیون سامسونگ انجام می دهد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ شمال تهران

تعمیرات تلویزیون سامسونگ یا هر برند دیگری نیاز به مهارت و دانش فنی دارد. برای عیب یابی و ترمیم درست و اصولی انواع ال سی دی، ال ای دی و …، باید دوره های ویژه آموزشی را گذرانده و با آخرین متدها و استانداردهای جهانی آشنا شوید. نمایندگی سامسونگ مرکز سخت افزار ایران در راستای ارتقا سطح کیفی و تخصصی دانش تعمیرکاران و نیز تربیت تکنسین های ماهر، اقدام به برگزاری  دوره های آموزش تعمیرات تلویزیون Samsung کرده است.

در این دوره ها قطعات مختلف تلویزیون معرفی شده و روش ها و مراحل ترمیم یا تعویض هریک از آنها آموزش داده می شود. همچنین کارآموزان با روش های عیب یابی و تعمیر تلویزیون هوشمند سامسونگ آشنا می شوند. هم کاربران عادی و هم تعمیرکاران می توانند در این دوره ها شرکت کرده و دانش فنی و مهارت خود را ارتقا دهند. برای اطلاع از جزئیات آموزش تعمیرات تلویزیون سامسونگ با نمایندگی Samsung تماس بگیرید.

تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ شمال تهران

مراحل طی شده جهت تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ عبارت است از: ۱٫ توجه به نشانه‌های ایجاد شده در تلویزیون نظیر ظاهر شدن خطوط نابهنجار در تصویر، تیرگی تصویر، نقطه‌های قرمز، روشن و خاموش شدن متوالی و …، ۲٫ عیب‌یابی قطعات و تست عملکرد هر یک از قطعات، ۳٫ اقدام جهت تعمیر و یا تعویض قطعات تلویزیون و ۴٫ تست درستی و سالم بودن قطعه تعمیر یا تعویض شده تلویزیون و رفع اشکال پیش آمده. در بخش زیر برخی از سرویس‌های تخصصی ارائه شده در ارتباط با تعمیر و تعویض قطعات تلویزیون شرح داده شده است.

تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ شمال تهران

دلیل نمایش خطوط عمودی بر روی صفحه‌نمایش تلویزیون چیست؟ علت تیره شدن قسمتی از تصویر در تلویزیون چیست؟ چرا تصویر تلویزیون دو تکه شده است؟ یکی از دلایلی بروز هر یک از این مشکلات در تلویزیون سامسونگ خراب شدن پنل این دستگاه است که یکی از مهم‌ترین و گران‌ترین قطعات تلویزیون به حساب می‌آید. اگر خطوط عمودی که بر روی صفحه‌نمایش تلویزیون به نمایش درمی‌آیند از بالاترین نقطه نمایشگر تا پایین‌ترین نقطه آن کشیده شده باشند به این معناست که یا برد تیکان تلویزیون آسیب‌دیده است یا فلت‌های ارتباط‌دهنده. منتهی اگر این خطوط عمودی از وسط نمایشگر تا پایین یا بالا کشیده شده باشند به این معناست که پنل تلویزیون آسیب‌دیده است.

وارد شدن ضربه و رطوبت به تلویزیون از مهم‌ترین عواملی هستند که موجب خراب شدن پنل تلویزیون می‌شوند. بنابراین از بروز چنین اتفاقاتی در تلویزیون خود جلوگیری کنید تا پنل آن آسیب نبیند و درصورت بروز مشکلی برای آن با نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ شمال تهران

تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ

چرا تلویزیون سامسونگ صدا دارد ولی تصویر ندارد؟ چرا تصویر تلویزیون بعد از روشن شدن آن و نمایش لوگوی سامسونگ قطع می‌شود؟ دلیل تاریک شدن بخشی از تصویر تلویزیون سامسونگ چیست؟ چرا تصویر تلویزیون سامسونگ قطع و وصل می‌شود؟ دلیل ایجاد نقاط نورانی یا تاریک در تصویر تلویزیون سامسونگ چیست؟

منشأ بروز تمامی این مشکلات در تلویزیون سامسونگ، خراب شدن بک لایت این تلویزیون است. تلویزیون برای اینکه بتواند تصاویر را نمایش دهد به یک نور پس‌زمینه نیاز دارد که این نور پس‌زمینه توسط بک لایت این دستگاه به وجود می‌آید. استفاده از قطعاتی باکیفیت متوسط در برخی از تلویزیون‌های اقتصادی و میان‌رده سامسونگ، بالا بودن ولتاژ لامپ‌ها در چند ثانیه ابتدایی روشن شدن تلویزیون، جدا شدن لامپ‌های بک لایت از شاسی دستگاه و همچنین استفاده از بالاترین میزان نور بک لایت در تنظیمات تلویزیون همه از مهم‌ترین عواملی هستند که موجب خراب شدن بک لایت تلویزیون می‌شوند.

مشاوره و تماس با ما

تعمیرکار تلویزیون سامسونگ در محل شمال تهران

تعمیر مین برد تلویزیون سامسونگ

دلیل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ چیست؟ چرا تلویزیون سامسونگ روشن نمی‌شود؟ بروز هر یک از این مشکلات نشان می‌دهد که مین برد تلویزیون سامسونگ آسیب‌دیده است. البته خرابی مین برد تلویزیون تنها یکی از احتمالاتی است که می‌توان درصورت بروز چنین مشکلاتی به آن فکر کرد. هر دستوری که کاربر به تلویزیون می‌دهد از روشن و خاموش شدن تلویزیون تا عوض کردن کانال و … همه ابتدا به مین برد تلویزیون ارسال می‌شوند. سپس مین برد درخواست کاربر را به قطعه موردنظر ارسال می‌کند و اینگونه نقش و مسئولیت همه اجزاء تلویزیون را تعیین می‌کند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ شمال تهران

علاوه‌بر این، این مین برد تلویزیون است که ارتباط بین تمامی بخش‌های این دستگاه را شکل می‌دهد. با این وجود بدیهی است که با خراب شدن مین برد، تلویزیون ناگهان خاموش شود و روشن نشود. توجه داشته باشید که مهم‌ترین عامل خرابی مین برد در کنار وارد شدن ضربه به تلویزیون و همچنین رطوبت، نوسان برق است. به همین دلیل توصیه می‌شود که تلویزیون را به محافظ برق متصل کنید تا مین برد و سایر قطعات آن آسیب نبینند. اگر شما هم با مشکل روشن نشدن یا خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ مواجه شده‌اید، می‌توانید عیب‌یابی و تعمیر این دستگاه را به نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ بسپارید.

 

 

کلیه خدمات در محل با مشاوره رایگان و برآورد حدودی هزینه زیر نظر اتحادیه تعمیرکاران تلویزیون با ضمانت سه ماهه قطعات مصرفی در اسرع وقت به مشتریان عزیز ارائه میگردد.

 

تماس با ما

1 دیدگاه

  1. […] تعمیرات تلویزیون سامسونگ شمال تهران |۰۹۱۹۱۵۳۰۵۹۵ […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *